Saatmine ja kohaletoimetamine

Teave teie tellimuse ja kohaletoimetamise kohta

Märkus. Võimaluse korral tarnime postkasti kaudu, et säästa saatmiskulusid, minimeerida CO₂ heitkoguseid ja suurendada teie mugavust. Kui tellite tööpäeviti enne kella 21:59, saate tellimuse kätte 2-4 tööpäeva jooksul. Riigipühadel võib kohaletoimetamine veidi kauem aega võtta.

Millised on minu tellimuse saatmiskulud?
4,95 € Saksamaa piires alla 60 € tellimuste puhul ja 6,95 € alla 60 € tellimuste puhul Austriasse ja Šveitsi. Tellimustele üle 60 € pakume tasuta kohaletoimetamist.

Kuidas mu pakk saadetakse?
Teie pakkide saatmisel usaldame GLS-i – usaldusväärset ja kiiret saatmisteenuse pakkujat. Nii tagame teie tellimuse ohutu ja ideaalses seisukorras kohalejõudmise.

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Saate e-posti teel jälgimis- ja jälgimiskoodi, mida saate oma paki jälgimiseks kasutada. See kood saadetakse teile kohe, kui pakk lahkub meie laost ja on teel GLS sorteerimiskeskusesse. Kahjuks ei saa me selle tarneviisi puhul pakkuda selliseid valikuid nagu kohaletoimetamine kättesaamispunkti, täiendavad juhised kullerile või kohaletoimetamine teisele aadressile. Tavaliselt helistab kohaletoimetaja kella, jätab märkuse või toimetab paki teie naabrile, kui see pole mugav.

Millal mu tooted kohale jõuavad?
Anname endast parima, et teie tellimus võimalikult kiiresti kohale toimetada. 95% juhtudest saate oma tooted kätte 3 tööpäeva jooksul. Kui peaks esinema viivitusi, andke meile teada e-posti teel. Pärast tellimuse vormistamist saate hõlpsalt jälgida oma tarne olekut – laost soovitud aadressile.

Track & Trace kood näitab, et pakk on kohale toimetatud, kuid ma pole tellimust kätte saanud?
See on muidugi tüütu, sest see teave peaks olema õige. Esmalt kontrollige, kas tellimuse kinnituses märgitud aadress on õige. Kui aadress on õige, soovitab GLS sellistel juhtudel oodata järgmise tarnepäevani (kui kuvatakse olekuks "tarnitud"). Kättetoimetajad jätavad tavaliselt märkuse või proovivad järgmisel päeval pakki uuesti kohale toimetada. Olekut võidakse mõnikord valesti kuvada kui „tarnitud”. Kui teie pakk ei ole järgmise tarnepäeva lõpuks kohale jõudnud, võtke meiega ühendust. Aitame teid hea meelega lahenduse leidmisel.

Miks see mõnikord kauem aega võtab?
On olukordi, kus teie tellimuse kohaletoimetamine võib viibida:

  • Toote saadavus: kui toode on otsas, võib see kohaletoimetamine viibida. Hoiame teid e-posti teel kursis.
  • Suur nõudlus: kõrghooaegadel, näiteks pühade ajal, võivad tarneajad olla pikemad.
  • Riigipühad: ametlikel riigipühadel tarneid ei toimu.
  • Ettenägematud asjaolud: Aeg-ajalt võivad meie laos esineda tehnilisi probleeme, mis võivad põhjustada viivitusi.

Kuidas saate oma tellimust jälgida?
Niipea kui oleme teie tellimuse saatmisteenuse pakkujale üle andnud, saate e-posti teel jälgimis- ja jälgimiskoodi. Nii teate täpselt, millal teie pakk kohale toimetatakse. Saate selle koodi 24 tunni jooksul. Kui te pole saanud jälitus- ja jälgimiskoodiga meili, kontrollige ka oma rämpsposti kausta.